Sunday 17 June 2012

PUTIH SUCI

putih 2 suci ke.. erm nk tau ape disebalik putih yg aku nk cite ni.... jom bace.. 


Mase 2 aku, ayah n mama OTW nk balik dr beli brg2 untuk sape pon x tau le.. xyah ambik port la kot pasal brg 2.. x penting.. k sambung balik..  time 2 lbih kurang kol 11pm.. MALAM..?? ish TAKUT.. ayah pon masuk tol kajang.. bile nk dekat ngn petronas 2, ada la 1 kete ni, bawak slow kt line kanan yg laju 2... ayah ape lg, menunjukkan keganasan nye, ayah pon hon la kete 2... mungkin kete 2 tkejut kot ayah hon, trus dia laju masuk line kiri.. dalam dia ke kiri 2, aku, ayah n mama terus la pandang owg yg dlm kete 2..

TIBA - TIBA......... !!!!


bulu roma aku tegak x turun2.. nk dekat 5 minit jgk la... ngn ati aku bdebar2 tgk owg 2... aku pon tanye kt mama, btol ke ape yg aku npk td 2.. mama n ayah mengiyakan ape yg aku npk 2.. ati aku terus kencang laju, smpai x cukup nafas kot nk bernafas.. ish.. selisih malaikat 44 aku xmo jumpa owg cm 2 lg.. korang mst nk tau kan ape yg aku, ayah n mama npk... ermmm sangat mendebarkan ati aku n menegakkan bulu roma yg sedia da tegak ni...

AKU NAMPAK............


orang td 2, balut muka dia ngn kain putih cm mayat.. pas2 ade bonjot sket kt atas pale dia... mate die besa...  nasib aku x tenung mata dia.. kot2 mata dia wane merah, mau aku demam 2 minggu kot tgk owg 2.... da la bkk tingkap seluas luas nye.. mst budak yg dok kt tol kajang 2 pon tkejut tgk owg 2 byr duit tol.. SANGAT MENGERUNKAN....

yg aku musykil smpai skang aku dok menaip ni pon aku pk kn, aku pelik, npe die masuk petronas 2, tp die x bhenti pon, just lalu kt petronas 2.. ngn kete lajunye.. tp ble da dekat ngn kete kteowg, ble pandang blakang, die terus ilang dr pandangan.. trus x npk kete 2.. mana dia g.. ttanye2 lak aku.. PELIK BIN AJAIB.. ish.. klo pk, blh jd giler aku agaknye...


P/S : Kak Jun.. batal la niat kte nk wat PART TIME kt tol.. konon2 berangan ngn kak jun nk jd jurutol.. nk apply kt tol putrajaya.. g tol nek basikal.. konon2 saving minyak la 2 nk nek basikal.. xmo la kak jun.. takut jumpe owg2 cm 2.. 


erm.. k la... nk tido da.. sok nk g bengkel perfileman.. nnt x ckup tido lak... tuan nk sedapkan ati aku, tuan ckp ZED ZAIDI datang.. tuan... zed zaidi ke, zed baldi yg dtg...  erm kte sambung cite2 minggu depan plk eh... bia blog ni kne gigit anai2 seminggu.. cian anai2 lapa.. aku bg makan free.. tp seminggu je tau.. pas seminggu 2, anai2 makan aien punye blog plk eh.. x pon blog zimat ke, blog dak bie ke, blog kak wani ke, blog kak fatin ke, blog kak maya ke, blog kak ila ke.. sape2 jela yg ade blog..janji ko kenyang anai2..  da2.. aku nk tido.. dadaaa ~ ~ slamat mimpi yg best2 ye fara weda... :)

4 comments:

  1. hamboi..sesuka je nak bg anai2 makan blog org..
    lantaklah fara,tu msti kawan fara baru dpt lesen..
    mybe dia suka warna putih,tu yg bunjut smpai kepala warna putih..wooohaa...

    ReplyDelete
  2. org k or ??????

    ReplyDelete
  3. org tu mati tertelan sup bunjut kut, fara,,wakakkakakak, jaga² ada yg memerhati

    ReplyDelete
  4. kak ila : hahaha dasyat 2 sampai bunjut... da la muka dia wane itam... takut...
    kak sal : ermmm orang.. tp... antu kot.. orang dalam antu...
    kak maya : hehehe klo dia mati, sape yg bawak kete 2.. roh die ke.. takutttttt

    ReplyDelete